Repetition Nr.4

Hej alla glada läsare!!! :)
Vi är redan igång med repetition 4... Vad fort tiden går!

Just nu håller vi på med "Coolast här i stan" (Nicest kids in town) , eller de flesta av oss iallafall ;) Dom coolaste får vara med i den scenen liksom... Inte vi morsor, inte Tracy & hennes vän Penny heller.. Istället sitter vi och håller ställningarna här aulan :)

Jag kan inte riktigt förstå att vi kommit igång såpass mycket med musikalen, vår egen musikal(!!!) Jag har sett musikalerna här på Tibble sen jag gick i årskurs 4 i Täby musikklasser. Och nu är det äntligen vår tur, känns helt overkligt när jag tänker efter ...
Jag ska njuta!!

Bästa hälsningar Edna Turnblad (Linnea Lennolf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0