En alldeles fantastisk musikal!

Hej hej alla härliga som följer vår fina blogg! Nu ska jag Pernilla/Corny blogga här för första gången.. Tyckte att det var passande då jag drömde en fantastisk dröm inatt. Alla vi musikal-treor stod på scenen i tibble teater och framförde ett alldeles strålande nummer som innehöll mycket av det som vi alla älskar: Sång, dans, finfina scenkläder och en fullsatt publik. Jag vet inte vad vi sjöng men jag minns att det var så fruktansvärt bra. Hela publiken var med och vickadenpå höfterna i smyg och vi dansade som aldrig förr. Precis så här fantastiskt och bra tror jag att musikalen kommer bli! Det kommer blir en upplevelse ni som självklart kommer och kollar sent kommer glömma. Så jag ber er, snälla kom och kolla på vår glada och färgstarka musikal med premiär 27:e april. För ni kommer inte att ångra er! Boka gärna biljetter redan nu, bokningslänk finns i ett inlägg lite längre ner här på bloggen. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0