En sömnlös natt i Baltimore...

Usch. Tycker verkligen inte om att inte kunna somna, speciellt när vi har rep imorn. Men då kan man ju passa på att göra ett inlägg i väntan på Jon Blund!

Det är bara några veckor kvar nu. Några få ynka veckor. Kostym, rekvisita, scen, premiär, publik! Det börjar närma sig med stormsteg. Därför vill jag passa på att säga hur sjukt bra jag tror att årets Tibble-musikal kommer bli! I måndags satt jag och tittade på tv-gänget när de repade "Coolast här i stan" och det var redan då så fyllt med energi, glädje och karisma att jag bas satt med ett stort leende på läpparna i flera minuter. Och alla delar är inte ens på plats än!! Så jag säger det än dn gång, kom kom kom och titta på Hairspray!! Du kommer inte ångra dig, jag lovar :)

27 april, glöm inte det!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0