Reeeeeepveckor, shalalalala, reeeepveckor, shaaaalalalalala!

Som titeln så fint meddelar så börjar vi imorgon med de så kallade repveckorna! Vi kommer från och med imorgon repetera hela måndagen, tisdagen och fredagen med enstaka inhopp på torsdagar. Jobbigt? Nja. Kul? JA! Äntligen får vi chansen att gå in i musikalen ordentligt istället för bara på måndagar och enstaka fredagstider som vi har haft förut. Vi kommer hinna göra så mycket mer, bli så mycket säkrare på våra repliker och sånger, få en starkare gemenskap i gruppen, nöta nöta nöta Malins fantastiska steg och på toppen av det njuta och ha kul! Kan det bli mycket bättre?

Under veckan som har gått fick jag äntligen se ett smakprov på killarnas boyband-nummer "It takes two" där min kära Link sjunger och dansar tillsammans med de andra killarna från TV-programmet. Åh, det är inte ens klart än men jag känner på mig att det är en sådan scen där alla tjejer i publiken (inklusive alla mormödrar, farmödrar, mostrar osv) kommer dreggla av åtrå och be grabbarna om autografer efteråt. SÅ bra tror jag att det kommer bli. De är så fina! Bara det numret i sig gör det värt att komma och se musikalen, jag lovar :)

Vi har också sakta men säkert börjat röra oss mot slutet av musikalen där vi bland annat sitter i fängelse, bygger enorma hårspraysburkar och sjunger hemska sånger om varandra. Eller en hemsk sång iallafall. Under kommande vecka ska vi fortsätta djupare in i den andra akten så ni får veta mer då...

Vi som skriver här på bloggen vill jättegärna ha feedback på våra inlägg så vi vet vad ni vill veta om våra rep eller annat smått och gott. Så kommentera gärna när du har läst för då blir vi glada! :)

Ha en fortsatt trevlig dag du som läser denna blogg!
Anna

Kommentarer
Postat av: Lydia

Kör hårt nu sista! Ska bli sååå kul att se er, moeje!

2012-04-01 @ 11:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0